Сюртівська територіальна громада
Закарпатська область, Ужгородський район
Логотип Diia
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Консультації

Дата: 23.05.2023 11:28
Кількість переглядів: 54

ПАМ’ЯТКА

«Попередження дорожньо - транспортного травматизму серед дітей дошкільного віку»

Шановні батьки! Швидке збільшення інтенсивності руху висуває серйозне завдання — забезпечення безпеки руху пішоходів.

У попередженні дорожньо-транспортних випадків з дітьми важливу роль відіграє робота дорослих з роз’яснення дошкільникам правил дорожнього руху і прищеплення навичок дисциплінованого поводження на вулицях і дорогах.

Щоб на попустити лиха на дорозі, Вам необхідно:

вчити переходити вулиці на зелений сигнал світлофора, у встановлених місцях та підземними переходами;

не дозволяти дітям з’являтися зненацька перед транспортними засобами;

вчити дітей правильно обходити транспорт, що стоїть: автобус, тролейбус — позаду, трамвай — спереду;

не дозволяти дітям самостійно їздити на громадському транспорті;

не допускати ігор дітей на проїжджій частині дороги;

не дозволяти дітям грати з м’ячем, кататися на велосипеді, ковзанах, санчатах, роликах на проїжджій частині дороги та поблизу неї — це може коштувати дитині життя;

не чіплятися на підніжку транспорту і не стрибати на ходу, щоб своїм прикладом не заохотити дітей;

не подавати дітям негативних прикладів, порушуючи правила дорожнього руху.

Як заучувати вірші з дітьми напам’ять

   У дошкільному віці діти досить добре запам’ятовують прості рифмовані рядки. Це - ефективний спосіб розвитку пам`яті дитини. До того ж розвивається коло знань, здатність розуміти літературну мову. Але треба пам’ятати декілька простих правил вивчення з дітьми віршів:

1. Прочитайте , а ще краще розкажіть дитині вірш. Якщо ви знаєте напам`ять вірш, у дитини з`явиться стимул вивчити його. Звернуть увагу на інтонацію, з якою слід прочитати рядки.

2. Проведіть словникову роботу. Поясніть дитині значення слів, які їй незрозумілі, наведіть синоніми.

3. Супроводжуйте вивчення вірша відповідними рухами, якщо це можливо. Дитина сприйматиме вивчення вірша як гру, тому процес запам`ятовування стане легким і веселим.

4. Намалюйте схематично зміст вірша. Прості символи дитина сприймає швидко, без пояснень. Вони стануть опорою не лише для неї, а і для вас.

5. Обов`язково поставте декілька запитань за змістом вірша, запропонуйте дитині уявити себе на місці героя (якщо він є), або уявно перенестися у світ вірша. Це допоможе встановити, наскільки правильно дитина зрозуміла зміст вірша, а також розвине уяву, фантазію, мовлення дошкільняти.

Декілька простих для заучування віршів:

  1. Одяглися люди в шуби,

 Натопили добре груби.

 Білки гріються в дуплі,

 Миші - в норах у землі.

  2. За вікном летять сніжинки -

 І сідають на вікні.

 Ми танцюєм круг ялинки

 І співаємо пісні.

  3. Усі дерева в інею -

 У синьому, у білому.

 Ростуть дими над хатами

 Стовпцями волохатими.

  4. Сплять ведмеді в теплих лігвах,

 Сосни в інею застигли.

 І під кригою на дні

 Сплять у річці окуні.

  5. Мов пушинки-порошинки

 На покрівлі, на будівлі

 Ніжно падають сніжинки.

  6. Новий рік іде горами

 У червоних чобітках.

 Сяють ясними вогнями

 Скрізь ялинки по хатах.

  7. Я лечу, лечу, лечу -

 Накатаюсь досхочу.

 Все униз, униз, униз -

 Мимо сосен та беріз.

  8. Я ладнаю годівнички

 Для горобчика й синички,

 Для малого снігурця

 Крихт насиплю та пшонця.

  9. - Ой, ти, зимонько-зима!

 І тебе жалощів нема:

 Снігом вкрила наш садок,

 Розігнала всіх пташок.

  10. Три сніжинки білі-білі

 У кімнату залетіли.

 Біля мене покружляли,

 Щоки й ніс поцілували.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь